Android - Pixelated PFP Upload

Comments

15 comments

  • 1stLuc

    Yeah same, my (polite cat pfp) is always blurry and I try to make it high quality but it still doesn’t work

    0
  • 1stLuc

    @discord HELP

    0
  • oweeki

    This is happening to me rn

    0
  • oweeki

    See my pfp

    0
  • oweeki

    Help me pls discord idk why

    0
  • CreatorKid43 he/him

    I’m having the same issue :/

    0
  • ✁ keres

    does anyone know a solution to this lol

    0
  • just elly

    im on apple and my pfp is a blurry pixelated mess <\3

    0
  • Same😭i jist want my pfp to be coffee

    0
  • Oractic

    Bro I have the exact same problem was working fine yesterday. Now it’s utter garbage. My Iphone is up to date. And new. I shouldn’t be getting pixel quality images. I just want my demon slayer pfp to look clean. :/

    0
  • burgerbun

    Yup. Same here. Every image I try to use for a pfp turns into low quality pixelated garbage. Discord bullying me for using an iPhone lmao.

    0
  • jo.

    same, every pfp of mine is really pixelated.. istg, i even tried using different devices and restarting both of them, but it still isn’t working

    0
  • Pen

    My Discord pfp Is Pixelated Every Time I Rolplay In RuskyLand

    0
  • Pen

    @discord FIX IT

    0
  • kiersten

    bruh if you guys have to do it on mobile and it still comes out bad quality just try to bypass and use discord desktop on a mobile search engine. like for example, go to safari and do something like discord.com/channel.... etc; at least that's how i did mine cause i was too lazy to go on my pc. but this does need fixed

    0

Please sign in to leave a comment.