Free Discord Boosting bot

Comments

138 comments

  • Soyer

    What if I already added a bot to the server? If I just delete it, will everything be all right?

    Is it worth changing the password from the account? Does he have access to my gmail login?

    0
  • 🔫KuroAsashin🔪

    🚀Free Boost#8129 (new fake)(report here)

    The "Click-Here To Get Free Boost" link: (dont click!!? what is that, i not try to inside this website!)
    https://discordapp.com/oauth2/authorize?scope=bot&client_id=693852586029219931

    The "Watch" link: 
    https://www.twitch.tv/discord

    TEST "Click-Here To Get Free Boost" link:

    -1
  • Bappo Chan

    i just got one




    very sus

    1
  • لم تأتي لي الرسالة واتنمى ان تأتي لي في اسرع وقت

    1
  • Beatrice ▽

    Hello there,

    Such bots and spam messages are fake. Believe me, you can complain about the bot owner at https://dis.gd/report.

    Best Wishes,

    Beatrice

    2
  • kekos

    what the bot can do if i add the bot to my discord server??

    2
  • Lmao i got one and it got deleted

    0
  • JabronLames23

    It's fake. After I tried it I spammed fake and it blocked me. lol

     

    1
  • Techs

    Had a new one come through today with the same aim on trying to get the user to click a link working on reporting now

    0
  • Seyyah

    The bot is still alive apparently, me and some of my friends received DMs from it just few minutes ago.

    0
  • kiilxya

    Its fake! I just got one and i was like ???? Bruh. We all know discord wouldnt give us free 30 boosts ,,,, like cmon man

    0
  • SiZo

    Got the message too. I tried to chat with the Bot and another Bot said, that I cannot chat there.

    0
  • DJEJ23

    I tested it and it started DMing all with the same message.

    0
  • DJEJ23

    0
  • D.C. King

    Yeah, I got it via DMs. And it's no where near my birthday. I kinda want to make a fake discord account and server and add it, see what it really does to servers.

    0
  • IvanWarrior

    If you accidentaly invited it to your server and authorized it, if you had it banned/deleted quickly, is it okay? Is the server okay, and is my account safe?

    5
  • Cral

    @IvanWarrior yeah you're probably safe i did the same thing i added it to my old server. all it did was message everyone in the server.

    1
  • cbox1101

    I got one from something like that, and I immediately reported and blocked the bot. I checked back the day after, and they renamed the thing "Fake Bot". They said that they are also investigating more into this situation.

    0
  • PILGRIM

    Nah, it's totally fake.

    1- Why would Discord want us to put a bot in all of our servers?

    2- This bot has just invited me for a NSFW server, confirming at once that it's not legit at all

    0
  • zootbar

    I got the same thing today, 24 days after the post, from a user named "spambot" with a BOT suffix, but there is no verification mark, and the user doesnt seem to have nitro, so I just made a server to add in into that I dont use.

    This is the message:

    Discord BirthDay - Official ©
    To thank you for your loyalty on discord, we are setting up an event to get free boost. Must add it in all your servers and wait 24h. click for add
     
    © Discord Official - 27/05/2020
     
    Do not add it if you want your server to be safe, I dont know what it does.
    1
  • Gabe The Mage

    Yeah, the whole thing is a scam, some moron invited it to my friends server and it proceeded to message that to everyone on the server, the server owner made an announcement telling everyone of its scam, don't trust it...

    0
  • PexeLukive

    What happens if I've already allowed the bot into my server, but then kicked and blocked it after realizing it's a scam? Is my server still compromised?

    1
  • Zeko

    HELP I HAD HIM IN MY DISCORD BUT AFTER READ THIS KICKED AND BLOCKED IT AM I IN DANGER HELP PLZ

    0
  • zootbar

    I don't think you are in danger if you blocked him fast enough, for me he didn't do anything before about 12 hours.

    I don't know if its the same for everyone else.

    Don't trust bots without a verification mark.

    0
  • Moonstone305 [Izu]

    I got it just today, twice to be exact. I am also unable to report it, so I just blocked the bot

    0
  • DarthTom

    I got it today as well, I did not click the link or invite it to my server, so I hope no harm was done.
    I also was unable to report it, so I also just blocked it.


    0
  • Shoes

    Just got a dm today and holy crap this thing is for sure a scam. Just blocked it. Actually surprised how it is still alive.

    0
  • Hyx

    Yeah, today 8:40am.

    0
  • bluetoo2

    Got another one here, working on reporting it

    Bot's tag is "B-Day Party Event ©#8423"

    0
  • Jing

    I'm getting this now. Today is June 2. It's not my birthday. Discord's birthday is May 13. Then who's birthday is it?

    0

Please sign in to leave a comment.